Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 VW Golf VII, dezvăluit oficial! la data de Dum Noi 04, 2012 6:59 pm

Soricelul

avatar
Administrator
Administrator
Vorbim de VW Golf, aşadar la ce vă aşteptaţi? Designul rămâne inconfundabil, dar devine mai atractiv, iese din zona prea clasică unde au stagnat două generaţii succesive de Golf. Fără a dori să intru în controverse, putem spune că partea frontală arată foarte bine, în timp ce spatele rămâne plicticos. Ceea ce contează este imaginea de ansamblu, iar aici Golf VII îşi păstrează identitatea deşi are acum o alură modernă.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Maşina creşte în lungime cu 56 mm şi ajunge la 4.255 de mm, iar ampatamentul creşte cu 59 mm, la 2.637 mm, în timp ce maşina a fost coborâtă cu 28 de mm fără a se pierde din spaţiul pentru cap. Spaţiul astfel câştigat a fost dedicat pasagerilor din spate, care au acum puţin mai mult loc pentru genunchi (1.5 cm in plus). A crescut şi lăţimea maşinii, cu 1.3 cm, fapt care oferă mai mult spaţiu pentru umeri.

Noul VW Golf 7, interior.

Ecranul face parte dintr-o consolă centrală orientată spre şofer, în stilul clasei premium. Aceasta mai integrează şi comenzile climatizării, dar oferă şi spaţiu pentru un smartphone, precum şi conectivitatea specifică. Sub cotiera centrală mai există de altfel un al doilea spaţiu dedicat telefoanelor, cu o altă conexiune USB de mare viteză.
VW introduce şi un sistem de economisire a energiei telefonului mobil - acesta poate fi pus într-un dispozitiv special, care îl conectează la antena maşinii. Creşte astfel calitatea semnalului şi scade consumul bateriei.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Scaunele au fost regândite pentru a spori confortul, iar în opţiune este disponibil şi un scaun ergoActive pentru şofer, cu reglare pe patru direcţii, încălzire şi funcţie de masaj. Spaţiile de stocare au crescut, iar modularitatea banchetei spate permite încărcarea unor obiecte voluminoase.
Portbagajul creşte şi el cu 30 de litri până la valoarea de 380 de litri.

Motorizari:

Golf 7 oferă motorul de 1.4 litri TSI cu tehnologia dezactivării cilindrilor oferă 140CP dar şi un consum de 4.8 litri/100 km (112 g/km, standard Euro6). Doi dintre cei patru cilindri sunt dezactivaţi atunci când motorul este ţinut la turaţii constante, între 1.400 şi 4.000 rpm iar sarcina asupra motorului este scăzută. Pe lângă acesta, în gama "benzinarelor" va intra și unitatea de 1.2 litri.

Motoarele pe motorină ale Golf 7 au puteri cuprinse între 105 şi 150 CP. Propulsorul de 105 CP TDI oferă un consum mediu de 3.8 litri/100km (99g/km CO2), iar TDI-ul de 150-CP anunţă un consum mediu de doar 4.1 litri/100 km (106g / km CO2).

Preturi:


Preţul de bază pentru Volkswagen Golf este de 15.441 euro, valabil pentru nivelul de echipare de bază Trendline şi motorizarea turbo pe benzină 1.2 TSI de 85 CP. Echiparea standard este destul de bogată pentru acest nivel Trendline:
7 airbaguri
sistem de control al stabilităţii
sistem de frânare automată ”Multi Collision Brake”
sistem monitorizare presiune pneuri
sistem detector oboseală
frână de staţionare electronică cu funcţie Auto Hold
aer condiţionat manual
geamuri faţă/spate acţionate electric
oglinzi reglabile electric şi încălzite
computer de bord
radio-CD cu touch-screen de 4,7 inci diagonală
sistem start-stop pentru motor şi de recuperare a energiei la frânare
Nivelul superior Comfortline porneşte de la 16.330 euro pentru aceeaşi motorizare 1.2 TSI de 86 CP, plusând cu jante din aliaj uşor, cruise control, faruri de ceaţă cu iluminare statică la virare sau scaune confort.
Versiunea de motorizare mai puternică, 1.2 TSI de 105 CP, porneşte de la 16.123 euro în echiparea Trendline, costând 17.012 euro în echiparea intermediară Comfortline şi culminând cu un preţ de 17.856 euro pentru echiparea de top Highline.
Cei care doresc confortul cutiei automate cu dublu-ambreiaj DSG trebuie să mai scoată din buzunar 1.920 euro în cazul versiunii 1.2 TSI de 105 CP, respectiv 2.025 euro pentru versiunea diesel 1.6 TDI de 105 CP.
Cea mai ieftină versiune diesel a lui VW Golf, 1.6 TDI, porneşte de la 18.555 euro în echiparea Trendline, iar varianta dotată cu tracţiunea integrală 4MOTION are un preţ de pornire de 20.071 euro.
Pretenţioşii care vor motorul pe benzină mai puternic, 1.4 TSI, trebuie să scoată din buzunar de la 18.251 euro pentru varianta de 122 CP, respectiv 21.106 euro pentru varianta de 140 CP, care beneficiază de sistemul ACT (de decuplare automată a doi cilindri în anumite condiţii).
Dieselul de top, 2.0 TDI de 150 CP, are un preţ de bază de 22.437 euro, fiind disponibil doar în versiunea de echipare Highline (la fel ca 1.4 TSI ACT de 140 CP). La fel ca dieselul de 1,6 litri, şi TDI-ul de 2,0 litri poate fi combinat cu tracţiunea integrală 4MOTION, pentru un preţ de pornire de 23.955 euro, în timp ce varianta având cutie automată, 2.0 TDI DSG, porneşte de la 24.292 euro.
Dintre dotările opţionale cele mai importante, menţionăm:
vopseaua metalizată (448 euro)
climatizarea automată Climatronic (190 euro)
camera video Rear Assist (200 euro)
farurile Bi-Xenon (863 euro)
sistemul Dynamic Light Assist şi Lane Assist (634 euro)
keyless access (329 euro)
sistem de navigaţie cu touch-screen de 7,8 inci diagonală (1.862 euro)
selectarea modului de condus (110 euro)
suspensie reglabilă electronic DDC (941 euro)
trapă panoramică (941 euro)[b]

Vezi profilul utilizatorului http://web-coding.online-talk.net

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum